Bestelling

In onze webshop vindt u een overzicht van al onze artikelen. Heeft u een vraag over een van onze artikelen dan horen wij dat graag.

Wat vervelend dat uw bestelling defect geleverd is. Middels het reactieformulier ontvangen wij graag de volledige gegevens. Wij hopen dat wij samen met u een gepaste oplossing kunnen vinden.

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je deze annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je deze retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. In je verzendbevestiging zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben.

Graag ontvangen wij hier een melding van. Wij verzoeken u onderstaand formulier in te vullen.

Bedankt voor uw alertheid, wij ontvangen hier graag een melding van.

We betalen u meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat, hangt af van uw betaalmethode.

Mijn bestelling is defect geleverd?

Afhankelijk van de situatie proberen wij een gepaste oplossing te vinden. Wij horen graag van u welke van onderstaande oplossingen uw voorkeur heeft. Wij kunnen vooraf niets toezeggen.


Overige vragen

Meld je aan voor de nieuwsbrief