Retourneren

Retourneren is mogelijk indien de retour voldoet aan de retourvoorwaarden. Het retouradres is Wij zijn uw Specialist B.V. Witte Paal 22 1742 NL Schagen

Heeft u een product besteld via www.wijzijnuwspecialist.nl en wilt u deze retour sturen? Vul bijgaand formulier in. Wij zenden u z.s.m. een retourlabel.

Dat kan, mits het pakket aan bepaalde voorwaarden voldoet. Het pakket moet zwaarder zijn dan 30 kg en langer zijn dan 1.76 m.

Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je een ophaalafspraak gemaakt? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat de koerier niet langskomt.
In alle andere gevallen hoef je niks te doen. Behalve je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan...

We laten het u weten. We mailen je zodra uw retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat u het teruggestuurd heeft.

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden u op de hoogte via mail. Zodra uw retour is verwerkt, betalen we u terug.

In de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. Meld uw retour aan in het account. Breng het artikel naar het dichtstbijzijnde servicepunt.

Tips:
Bewaar uw verzendbewijs. Daarmee kunnen we uw verzending traceren als er iets misgaat.
Meerdere artikelen retour? Vink in je account alle items die je wilt retourneren aan. Zijn alle artikelen van dezelfde verkoper? Dan kan alles in 1 doos, lekker efficiënt. Meerdere retouradressen? Meld dan elk artikel apart aan en verstuur ze los van elkaar in een aparte doos, met elk een eigen verzendlabel.
Past het niet in 1 doos? Geen probleem. Vermeld het adres en retournummer op elke doos, dan matchen wij ze in ons magazijn.
Het is niet mogelijk om meer dan 10 artikelen in 1x retour te melden.
Je kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping.

We betalen u meteen terug nadat we uw retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op uw rekening staat, hangt af van uw betaalmethode:
iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen

Het retouradres is bijgevoegd bij de bestelling.

Wij zijn uw Specialist B.V.
Witte Paal 22
1742 NL Schagen

Schrijf het retouradres mét retournummer op je retourpakket. Dat hoeft niet in uw allermooiste handschrift, als het maar goed leesbaar is.

Tips:
Retourneert u via PostNL? Dan krijg je een barcode. Meer heeft de PostNL medewerker niet nodig. Even scannen en uw pakketje kan meteen door.
Heb je een ophaalafspraak gemaakt? Dan is een geprint retouretiket wel nodig.

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. Er is altijd een retourtermijn van minstens 30 dagen.

Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
Kleding en schoenen zijn niet gedragen en het labeltje zit er nog aan (voor zover mogelijk).
Artikelen die je niet kunt retourneren:
Cadeaubonnen en -kaarten
Software abonnementen/producten
Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling is verbroken
Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling is verbroken
Digitale artikelen; ebooks en games

Kan ik mijn retourmelding annuleren?

Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Heb je een ophaalafspraak gemaakt? Laat dan even iets weten aan onze klantenservice. Dan zorgen wij ervoor dat de koerier niet langskomt.
In alle andere gevallen hoef je niks te doen. Behalve je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan...

Overige vragen

Meld je aan voor de nieuwsbrief